Skip to main content

Aktualizacja przesunięcie średnia cena


Przenoszenie średniej zmiany ceny To pytanie jest odpowiedzią, że mój klient działa w systemie SAP Retail. Artykuły MAP nagle zmieniło się z 26 na 450 w ciągu kilku dni. W tym okresie są jednak tylko dwie oferty emisji towarów (z typem ruchu 251), nie ma żadnych potwierdzeń zakupu towarów. Również w MR21 nie dokonano żadnych zmian cen. Proszę doradzić, jakie inne księgowania mogą mieć, które tak bardzo zmieniły MAP. MR51 nie może być używany do sprawdzania dokumentów księgowych (np. Gdyby istniały księgowania na fakturze, które zmieniłoby MAP), ponieważ podsumowanie dokumentu jest aktywne. Jednak sprawdziliśmy tabelę BSEG i nie znaleziono żadnych dokumentów. Tagi: enterpriseresourceplanting saperplogisticsmaterialsmanagementI chciałbym podzielić się moją wiedzą na temat średniej ruchomej ceny. Zanim przejdziemy do tego, powinniśmy wiedzieć o kontroli cen. Sap oferuje dwie metody kontroli cen: 1) Średnia cena ruchoma (V) 2) Cena standardowa. (S) Zastosowana metoda jest identyfikowana na poziomie materiału, dlatego różne materiały mogą wykorzystywać różne metody w zakładzie. Firma SAP zalecała stosowanie standardowej ceny zwykle używanej do wykończenia lub półprodukty. Średnia cena krocząca stosowana jest głównie w przypadku surowców i zakupów zewnętrznych. Cena zewnętrznych zamówionych materiałów zmienia się w zależności od Rynku, odzwierciedla bieżące koszty rynkowe. Z tego powodu użyjemy średniej ruchomej ceny dla zewnętrznych materiałów nabytych, takich jak surowce i materiały handlowe8230etc. Przechodząc do nowej implementacji klienta, średnia cena ruchoma zostanie zaktualizowana na podstawie początkowego przesłania materiału z wartością. Ale w przypadku ceny standardowej kontrola S będzie aktualizowana w oparciu o standardowe oszacowanie kosztów. Różne sposoby znalezienia średniej ruchomej Kalkulacja ceny przy wyborze Data: Są to różne sposoby sprawdzenia obliczenia średniej kroczącej. Jeśli potrzebujesz znaleźć logikę, aby rozwinąć raport, aby zobaczyć średnią ruchomą cenę na podstawie okresu lub dnia - musisz znaleźć Logikę do tego. 1) Korzystając z Formuły 2) Z raportów standardowych 3) Z wielu tabel Odwzorowanie 4) Z tabel struktury informacji Gdy materiał podlega ruchomej kontroli ceny średniej, wartości systemowe dla ruchów towarów w następujący sposób Wykorzystując powyższy wzór możemy obliczyć średnią ruchomą cenę . Poniżej wyjaśniono na przykładzie. 1) 20.04.2018 Towar Kwota 100 kg i wartość Towaru jako 1200 Rs. 2) 21.04.2018 Przyjęcie materiałów Ilość 90 kg a wartość odbioru Towaru jako 1100 Rs. 3) 24.04.2018 Wydanie Towaru Ilość 50kg 4) 29.04.2018 Towar Kwota odbioru 110 kg i wartość odbioru Towaru jako 1600. Teraz muszę znaleźć średnią ruchomą w dniu 24.04.2018. Używając powyższej formuły możemy to znaleźć. Średnia cena krocząca w dniu 24.04.2018 r. Wynosi 12,11, a 29.04.2018 r. 13,18. Standardowo mamy standardowy raport, który może zobaczyć średnią cenę ruchomą. Tutaj musimy pracować na bieżąco. Jeśli masz więcej niż jeden wpis w danym dniu, musisz wybrać ostatni wpis. Średnia cena ruchoma. Możesz również znaleźć średnią ruchomą okres. Tutaj musimy wypracować formułę. tj. Łączna wartość wyceniona wycenianych zasobów. Wprowadź Okres i inne wymagane pola i uruchom Program. Otrzymasz całkowitą wycenioną wartość i całkowite wycenione akcje. Całkowita wyceniona wartość zapasów 86500, Całkowity wyceniony zapas 3250 Jeśli potrzebujesz możesz porównać MC.1 i SP0007000139. W SP0007000139 musisz podać 30.04.2018 na miesiąc okresu 04.2018. To samo można porównać z MB5B - Całkowite wpływy 8211 ogółem problemów z ilością i wartością. Możemy napisać logikę, aby otrzymać raport o średniej kroczącej w dniu wyboru. Jak wiadomo, wszyscy możemy uzyskać ostatnią cenę z tabeli MBEW. Ale jak możemy zobaczyć, kiedy cena została zaktualizowana i jak została zaktualizowana, można uzyskać wartości z CKMI1. Tabele: MBEW, CKMI1 1) Przeprowadź materiał i obszar wyceny (zakład) w tabeli MBEW i wybierz wartość Prod CostEst. No. (KALN1) 2) Podaj Prod Cost Est Est do tabeli CKMI1 8211 złoŜona nazwa Koszt oszacowania nie (KALNR) i zalicza rok 3) Sprawdź wartości ilości i kwoty oraz średniej kroczącej. Średnia cena ruchoma zostanie zaktualizowana po aktualizacji kolejnych zapisów księgowych. Przykład: jeśli sprawdzasz w dniu 30.04.2018 i następnym wpisie zaktualizowanym na 01.05.2018, powinieneś zobaczyć średnią ruchomą z dnia 01.05.2018 i będzie to średnia krocząca z 30.04.2018 Tutaj zobacz powyżej wpisy. W dniu 30.04.2018 średnia cena krocząca wynosi 26,62 i jest aktualizowana 04.05.2018. Możesz obliczyć sumę wszystkich sum sumy aktualnej ilości. Jeśli chcesz zobaczyć na 30.04.2018 to (Qty - gt 10001500750 3250) i (Wartość-gt 250004500016500 86500) 865003250 26.62. Jeśli chcesz zobaczyć ostatnią cenę, gdy została zaktualizowana, to znaczy, aby zobaczyć ostatni wpis daty w CKMI1 i sprawdź MBEW po ostatniej cenie. 4) Z tabeli struktury informacji: S031 8211 Dane dotyczące przepływu materiału w ujęciu miesięcznym W standardzie mamy tabele S, które są powiązane ze strukturami LIS. Poniższa tabela S, która jest powiązana z zapasami zapasów i ceną. Z tego można znaleźć średnią ruchomą cenę na dzień. Możemy zadzwonić jako tabela struktury informacji. Tabela: S031 8211 struktura informacyjna dla zapasów magazynowych i cena w okresie na podstawie daty. Podczas aktualizowania wartości należy wybrać datę (codziennie). Aby uzyskać lepszą praktykę, możesz skopiować z S031 do S931 i codziennie aktualizować wartości w S931. W tej tabeli zostaną wycenione wartości paragonu i wyceniona wartość paragonu, a także wyceniane zapasy i wyceniane wartości emisji. Podsumowanie wszystkich wartości i wartości wycenionych wpływów, a także wyceniona ilość i wartość emisji z aktualnych wszystkich pozycji (data wyboru). Średnia cena ruchoma (łączna wartość otrzymania 8211 łącznej wartości emisji) (łączna wielkość odbioru 8211 łącznej liczby artykułów). Poniżej znajduje się link do LIS napisany przez PRASOON. Najlepiej widać poniżej link Uwaga 483735 8211 Samo zdefiniowane struktury informacyjne z odniesieniem S031, S032, S039 Uwaga 512416 8211 LIS Zapasy w przeszłości Uwaga: Czasami nie otrzymasz prawidłowej średniej kroczącej ceny. Dlaczego, ponieważ, jeśli nie ma nieplanowanych kosztów dostawy lub wariancji wartości wysłanych na konto zapasów podczas wykonywania MIRO. Wartości te zostaną opublikowane na koncie zapasów, a ilość pozostanie taka sama. W tym przypadku musisz wziąć pod uwagę te wartości z tabeli BSEG. Dow To ponad 2000 punktów powyżej 200-dniowej średniej ruchomej Zaktualizowano 22 lutego 2017 roku, 5:37 ET Obserwatorzy mapy zauważają: Dow Jones Industrial Average właśnie zrobił coś Nigdy wcześniej tego nie robiliśmy. Według WSJ Market Data Group indeks "blue-chip", który zawiera nazwy takie jak Goldman Sachs Group Inc. i Boeing, po raz pierwszy w ponad 120-letniej historii zamknął ponad 2000 punktów powyżej swojej 200-dniowej średniej kroczącej. Dow zamknął we wtorek 20743, podczas gdy wskaźnik trendu cenowego wyniósł 18688,32. Wysokie wzrosty osiągnięte przez Dow w stosunku do średniej z 200 dni są oznaką tego, jak szybko rynek skoczył w ostatnich miesiącach, zmuszając średnią ruchomą do nadrobienia zaległości. Niektórzy postrzegają to jako znak, że rynek wyprzedza się i może być gotowy do powrotu do swojej długoterminowej linii trendu, i ostrzegać przed podobnymi sygnałami z SampP 500. Inwestorzy często spoglądają na 200-dniową średnią ruchomą jako barometr rynku8217s leżący u podstaw kierunku cen. Kiedy wskaźnik przekracza 200-dniową średnią kroczącą, to jest on uważany za oznakę przyspieszenia, a gdy przekroczy dolną granicę, rynek traci na wartości. Potem są chwile, kiedy rynek jest tak daleko powyżej trendu cenowego, że osiąga historyczne proporcje. Dow został zamknięty na 17888 w dniu 4 listopada, tuż przed dniem wyborów, i wzrósł o 16, ponieważ inwestorzy postawili na perspektywę polityki przyjaznej biznesowi od nowej administracji. Rekordowa rozbieżność w 2000 r. Dla Dow jest, oczywiście, częściowo zależna od wzrostu indeksu8217 w miarę upływu czasu. Im wyższy poziom wskaźnika, tym mniejszy każdy punkt oznacza procent. Dow zamknął 11 powyżej 200-dniowej średniej kroczącej we wtorek, różnica ta była wysoka na poziomie procentowym, ale nie była bezprecedensowa. Ostatnia wygrana miała miejsce w maju 2017 r., Według WSJ Market Data Group. Patrząc na różnicę, zadziwiająco dobrze sprawdza się śledzenie szczytów i dolin rynku. Dow był 1974.92 powyżej swojej 200-dniowej średniej kroczącej w 1999 r., Gdy rynek osiągnął najwyższą wartość w bańce technologicznej. Sprzedał prawie 4000 punktów poniżej 200 dni w 2008 roku, gdy rynki spadły w czasie kryzysu finansowego. Jeszcze rok temu Dow handlował ponad 1000 punktów poniżej swojej 200-dniowej średniej kroczącej, ale w porównaniu z rokiem 2018 w lutym 2018 roku odnotował wzrost o ponad 32 punkty. SampP oferuje podobną migawkę z bieżącego rajdu napędzanego pędem. Indeks zamknął wtorek na 2365.38, co stanowi 190,69 punktu, czyli 8,8 powyżej swojej 200-dniowej średniej kroczącej wynoszącej 214,69. Punktualnie, to największy spread od kwietnia 1999 r. W ujęciu procentowym jest to największy wynik od stycznia 2017 r., Według WSJ Market Data Group. Analitycy techniczni z firmy Strategas Research Partners, kierowanej przez Chrisa Verrone'a, wskazali na wznoszenie SampP8217s w stosunku do średniej ruchomej w środę, sugerując, że podczas gdy odchylenie jest duże, nie osiągnęło ono zakresu od 12 do 14, który oznacza 8220 istotne statystycznie wykupienie sygnału.8221 8220 Nie wykluczalibyśmy pauzy ani konsolidacji, ale z nowym wysokim poziomem poszerzania danych i warunków kredytowych nadal wspierających, trudno jest znaleźć wiele dowodów na poważny problem warzenia, 8221 napisali. Redakcja PicksAverage Costing Omówienie średnich kosztów W przypadku systemów o średnich kosztach jednostkowy koszt pozycji jest średnią wartością wszystkich wpływów tego produktu do zapasów, na podstawie jednostki. Każde otrzymanie materiału do inwentarza powoduje aktualizację jednostkowego kosztu otrzymanego przedmiotu. Problemy z zapasów wykorzystują bieżący średni koszt jako koszt jednostkowy. Korzystając z metody kosztorysowania Oracle Cost Management, można stale wyceniać zasoby reklamowe według średniego kosztu, ważonego według ilości (średnia wartość kosztu jednostkowego w inwentaryzacji). W przypadku zakupionych przedmiotów jest to średnia ważona rzeczywistych kosztów zakupu przedmiotu. W przypadku produkowanych przedmiotów jest to średnia ważona kosztu wszystkich zużytych zasobów i materiałów. Uwaga: Średnia ważona kosztu nie może być zastosowana do przedmiotów wytwarzanych powtarzalnie. W związku z tym nie można definiować powtarzalnych harmonogramów w organizacji, która jest zdefiniowana jako organizacja średniej kosztów wytwarzania. Ten sam średni koszt jest używany do wyceny transakcji. Możesz pogrupować zapasy magazynowe i WIP w swoich zapisach księgowych. Uwaga: przy średnim koszcie nie można współdzielić kosztów. Średnie koszty są utrzymywane osobno w każdej organizacji magazynu. Średnie koszty pozwalają na: Przybliżone faktyczne koszty materiałowe Wartość zapasów i transakcje przy średnim koszcie Utrzymanie średnich kosztów Automatycznie łącz się z księgą główną Uzgadnianie stanów magazynowych z księgą główną Analiza marży zysku przy użyciu metody faktycznego kosztu Zapasy pozwala na saldo ujemne salda na rękę bez negatywnego wpływu wpływające na średnie koszty. Naładuj zasoby do WIP przy koszcie rzeczywistym Możesz pobierać zasoby WIP według rzeczywistej stawki. Możesz pobierać te same zasoby z różnymi stawkami w czasie. Możesz również obciążyć koszty przetwarzania zewnętrznego kosztem pracy według kosztu jednostkowego zakupu. Kompletne złożenia o średnim koszcie Po ukończeniu złożeń w ekwipunku, koszty są redukowane z WIP, a zapasy są wyliczane według kosztu, który jest obliczany na podstawie kombinacji kilku opcji. Zapasy wyceniane według średniego kosztu W przypadku przeciętnego kosztu wszystkie aktywa zakupione w ekwipunku są wyceniane na podstawie ich kosztu zakupu. Skutkuje to jednostkowymi kosztami jednostkowymi, które odzwierciedlają średnią ważoną kosztów jednostkowych zamówienia zakupu dla wszystkich ilości na żądanie. Jest tylko jeden średni koszt jednostkowy dla każdej pozycji w organizacji. Ta sama pozycja w wielu podinnych zasobach w ramach tej samej organizacji ma taki sam koszt jednostkowy. Wieczysta rekalkulacja kosztów jednostkowych W przypadku następujących transakcji koszt jednostki transakcyjnej może się różnić od bieżącego kosztu jednostkowego dla elementu: Dostawa zamówienia do podinventory Zwrot do dostawcy Przeniesienie między organizacjami, w których organizacja otrzymująca korzysta z kalkulacji kosztów średnich Różne i rachunki księgowe Różne i Problemy z kontem Aktualizacja kosztów średnich W takich przypadkach, po przetworzeniu transakcji, średni koszt jednostkowy pozycji jest automatycznie przeliczany ponownie. W rezultacie w dowolnym momencie zapasy są wyceniane według aktualnego, aktualnego średniego kosztu jednostkowego. Ten poziom Poprzedniczy poziom kosztów elementarnych Koszty elementów wytworzonych są utrzymywane na dwóch poziomach: na tym poziomie i na poprzednim poziomie. Te koszty związane z poziomem są to koszty poniesione podczas produkcji części na obecnym poziomie faktur. Poprzednie koszty związane z poziomem są ponoszone na niższych poziomach. Koszty te mogą obejmować koszty robocizny i koszty ogólne, aby doprowadzić zespół do pewnego stanu. Poprzednie koszty związane z poziomem mogą obejmować koszty materiałów i robocizny oraz koszty zewnętrzne poniesione w celu doprowadzenia produktu do jego obecnego stanu. Łączne koszty pozycji są obliczane poprzez zsumowanie tego poziomu i poprzednich kosztów poziomu, jak pokazano w poniższej tabeli. Przykład tego poziomu i poprzedniego poziomu Koszty Koszty w dolarach Widoczność elementu kosztowego W celach śledzenia i analizy można zobaczyć szczegóły kosztu według elementu kosztów na dwa sposoby: W przypadku kosztów jednostkowych, jako rozbicie całkowitego kosztu jednostkowego na każdy z pięciu kosztów elementy. Na podstawie tych szczegółów można określić wartość siły roboczej, kosztów ogólnych i komponentów materiałowych w ekwipunku. W przypadku WIP, podobnie jak wszystkie opłaty za prace (w tym podzespoły poprzedniego poziomu) i zwolnienia w szczegółach elementu kosztu. Aktualizacje średnich kosztów Po zaktualizowaniu średnich kosztów elementy we wszystkich inwentarzach aktywów w organizacji i zasobach reklamowych w organizacji wewnętrznej, które są własnością organizacji, są aktualizowane (przeszacowywane), zmieniając koszt jednostkowy na nowy określony koszt. Możesz zmienić koszty według elementu kosztów i wybrać jeden, kilka lub wszystkie elementy kosztów w tym samym czasie. Przesunięcie do zmiany wartości zapasów wynikające z aktualizacji kosztu księgowane jest na podanym przez Ciebie średnim rachunku korekty kosztu. Przedmioty w WIP nie są przeszacowywane przez średnią aktualizację kosztu, ani nie są wydatkami lub jakąkolwiek pozycją w podinwesterze wydatków. Zobacz: Aktualizacja średnich kosztów. Material Overhead Application Możesz dodać koszty (odbiór, magazynowanie, przemieszczanie materiału i obsługę) za pomocą materiałów narzutowych. Można zdefiniować tyle kosztów ogólnych, ile jest wymagane, i uwzględnić dodatkowy koszt w średnim koszcie jednostkowym. Koszty ogólne materiałów są powiązane z poszczególnymi pozycjami. Podobnie jak w przypadku standardowego rachunku kosztów, możesz zdefiniować domyślne koszty materiałowe, które mają zastosowanie do wybranych kategorii produktów lub wszystkich produktów w organizacji. W szczególności możesz obciążać koszty materiałowe, wykonując dowolną z następujących trzech transakcji: Dostarcz zakupione przedmioty do podumywalnosci Kompletne złożenia z WIP do podinventory Odbieraj przedmioty przekazywane z innej organizacji i dostarczaj do podinwestycji Koszty materiałów są naliczane według stawki lub kwoty obowiązującej w momencie transakcji. Salda własne nie podlegają przeszacowaniu, gdy na nowo zdefiniowana jest stawka lub kwota narzutu materialnego. Przetwarzanie transakcji i kosztów Możesz skonfigurować procesor transakcji, który wpływa na bieżące ilości towarów, aby uruchamiał się okresowo (w tle) lub on-line (ilości aktualizowane natychmiast). Firma Oracle zdecydowanie zaleca skonfigurowanie procesora transakcji tak, aby działał on-line. Procesor kosztów jest zawsze uruchamiany w tle w określonych przez użytkownika odstępach czasu. Transakcja Backdating Możesz cofnąć transakcje. Jeśli wycofasz transakcje, przy następnym przetwarzaniu transakcji, najpierw zostaną przetworzone transakcje zabezpieczone przed wszystkimi pozostałymi nieprzetworzonymi transakcjami. Jednak wcześniej przetworzone transakcje nie są wycofywane i ponownie przetwarzane. Konfigurowanie kalkulacji kosztów średnich Postępuj zgodnie z krokami w tej sekcji, aby ustawić wieczne średnie koszty. Kroki wcześniej omówione w części Wymagania wstępne instalacji lub Lista kontrolna instalacji są wymienione tutaj, tylko jeśli istnieją informacje dotyczące konfiguracji, które są specyficzne dla średniego kosztu. Podczas ustawiania średniego kosztu wymagane są następujące kroki. Dodatkowe kroki opisano w następnej sekcji dla tych, którzy również używają samych zestawień materiałowych (BOM) lub razem z WIP i LM. Zdefiniuj parametry organizacji. Patrz: Okno parametrów organizacyjnych, podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Metoda kalkulacji kosztów jest ustawiona na Średni Szczegół Przekazywania na GL jest odpowiednio ustawiony (Opcjonalnie) Domyślny Rachunek Subelementu Materiału Definiuje domyślne koszty ogólne materiału. Zdefiniuj koszty przedmiotów i przedmiotów oraz ustal koszty kontroli towarów. Zobacz: Przegląd konfiguracji i kontroli pozycji, Podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Uruchom menedżerów transakcji. Aby ustawić średnie koszty Ustaw poziom kontroli dla swoich przedmiotów na Organizacja. Organizacje nie mogą dzielić średnich kosztów. Zdefiniuj co najmniej jeden typ kosztu, aby utrzymać średnie stawki lub kwoty dla podstawowych kosztów materiałów. Zobacz: Definiowanie rodzajów kosztów. Wycena zapasów i kosztorys transakcji w średniej organizacji kosztów obejmują dwa rodzaje kosztów: Rozstawiony: Średni i zdefiniowany przez użytkownika: Średni koszt. Przypisz typ kosztów zdefiniowany w ostatnim kroku jako Średni koszt oprocentowania w oknie Parametry organizacji w Oracle Inventory. Zobacz: Okno parametrów organizacji, podręcznik użytkownika Oracle Inventory i Definiowanie informacji o kosztach, Podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Ustaw opcję profilu przetwarzania TP: INV: Tryb przetwarzania transakcji w Oracle Inventory na przetwarzanie On-line. Korzystając ze średniego kosztu, należy odpowiednio sekwencjonować transakcje, aby aplikacja używała poprawnych kosztów do wyceny transakcji i obliczania kosztów jednostkowych. Właściwe sekwencjonowanie transakcji może być zapewnione tylko wtedy, gdy przetwarzanie wszystkich transakcji odbywa się on-line. Zobacz: Opcje profilu zapasów, Podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Konfigurowanie średniego kosztu produkcji Oprócz wstępnych etapów w poprzedniej sekcji wymagane są następujące kroki, aby użyć stałego, średniego kosztu z samą specyfikacją materiałową lub razem z WIP i LM. Ustaw opcję INV: Transaction Date Validation na Nie zezwalaj na przeszłą datę. Zobacz: Opcje profilu zapasów, Podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Określ wartości parametrów materiałowych. Zobacz: Definiowanie Bills of Material Parameters, podręcznik Oracle Bills of Material Users. Definiowanie zestawów parametrów materiałowych zapewnia dostęp do informacji o rachunku i routingu (zasoby, przetwarzanie zewnętrzne i koszty ogólne) po zdefiniowaniu kosztów elementów i kosztów ogólnych. Zdefiniuj zasoby. Zobacz: Definiowanie zasobu, Podręcznik użytkownika Oracle Broszur materiałów Użytkownik definiuje podelementy zasobów, tworząc zasoby, działy, rachunki i trasy za pomocą Bills of Material. Zasoby można kosztować lub nie są one kosztowne. Ponieważ możesz mieć wiele zasobów na operację, możesz użyć nieoszasowanego zasobu do planowania i kosztorysu do kalkulacji kosztów. Proces aktualizacji kosztów i przetwarzania transakcji księgowych ignoruje nieopłacone zasoby. W przypadku każdego zasobu typ opłaty określa, czy zasób przeznaczony jest na wewnętrzne (robociznę, maszynę itp.), Czy na zewnątrz. Używaj typów ładowania PO i PO do przetwarzania zewnętrznego. Każdy zasób ma własne konto absorpcji i konto wariancji. Zdefiniuj działy. Zobacz: Definiowanie działu, Przewodnik po podręcznikach użytkownika Oracle Przypisywanie zasobów do działów. Patrz: Tworzenie przewodnika, Przewodnik użytkownika zestawów Oracle dla celów planowania pojemności i narzutów, należy przypisać każdy zasób do jednego lub więcej działów. Po przypisaniu zasobu można wybrać ten zasób podczas definiowania trasy. Zdefiniuj koszty ogólne i przypisz działom. Zobacz: Definiowanie kosztów ogólnych Procesor kosztów używa przypisanego typu podstawy, aby zastosować obciążenie ogólne i przypisać działanie do obliczonego kosztu ogólnego. Możesz zdefiniować stawki oczekujące i użyć procesu aktualizacji kosztów, aby określić oczekujące stawki jako typ kosztu Średnie stawki. Przejrzyj struktury tras i rachunków. Zobacz: Przegląd zestawień materiałowych, Przewodnik po podręcznikach użytkownika Oracle i omówienie tras, podręcznik Oracle Bills of Material Users Przewodnik Kontrola kosztów ogólnych. W przypadku kosztów ogólnych opartych na jednostkach zasobów lub wartości zasobów należy określić zasoby, na których oparte jest obciążenie. Następnie można obciążyć wiele zasobów w tym samym dziale za tę samą operację, jednocześnie nadal generując oddzielne obciążenie dla każdego zasobu. Jeśli nie skojarzysz swoich kosztów ogólnych i zasobów, nie zastosujesz narzutów ani nie obciążymy opłatami opartymi na zasobach w WIP. Potwierdź, że parametry WIP, Rozpoznawanie wariancji okresu i Wymagaj konta złomu są ustawione zgodnie z wymaganiami. Potwierdź, że Twoje klasy księgowości WIP oraz ich wyceny i konta są poprawnie skonfigurowane. Zobacz: Klasy rachunkowości WIP, podręcznik Oracle Work in Process Users i Definiowanie klas rachunkowości WIP, Podręcznik Oracle Work in Process Users. Jeśli używasz tych samych numerów kont dla różnych kont wyceny i wariancji, Zarządzanie kosztami automatycznie utrzymuje twoje zapasy i wartości WIP według elementu kosztu. Nawet jeśli korzystasz z tego samego konta kosztów dla zapasów lub klasy rachunkowości WIP, firma Oracle zaleca korzystanie z różnych kont dla każdego konta i nigdy nie udostępnia numerów kont między podinwentami a klasami księgowania WIP. Jeśli to zrobisz, będziesz mieć trudności z uzgadnianiem raportów wyceny zapasów i WIP z saldami Twojego konta. Aby ustawić średni koszt z BOM i WIP Oprócz ustawienia profilu TP: INV: Tryb przetwarzania trybu przetwarzania w Oracle Inventory do przetwarzania On-line, musisz również ustawić następujące opcje profilu przetwarzania transakcji WIP na On-line: TP: WIP: Transakcje ukończenia Formularz TP: WIP: Transakcje istotne Formularz TP: WIP: Operacja Ustawienia zwrotne TP: WIP: Przetwarzanie materiałów w magazynie Patrz: Opcje profilu zapasów, Podręcznik użytkownika Oracle Inventory Zobacz: Opcje profilu, Przewodnik po produkcie Oracle Work in Process Użytkownicy Określanie stawek za zasoby i powiązanie tych zasobów i stawek ze średnim typem kosztu. Zobacz: Definiowanie zasobu, Przewodnik po podręcznikach użytkownika Oracle. W przeciwieństwie do standardowych kosztów, pobieranie zasobów zdefiniowanych jako zasób o stawkach standardowych nie powoduje powstawania odchyleń stóp. W przypadku każdego zasobu typ opłaty określa, czy zasób przeznaczony jest na wewnętrzne (robociznę, maszynę itp.), Czy na zewnątrz. Używaj typów ładowania PO i PO do przetwarzania zewnętrznego. Każdy zasób ma własne konto absorpcji i konto wariancji. Zdefiniuj koszty ogólne i przypisz je do działów. Zobacz: Definiowanie kosztów ogólnych. Dla każdego podelementu podrzędnego określ stawkę kwoty w typie kosztów, który określiłeś jako typ kosztu średniej ceny. Narzuty z podstawowym typem jednostek zasobów lub wartości zasobów wykorzystują rzeczywistą kwotę zasobów transakcji lub godziny do obliczenia kwoty narzutowej. Procesor kosztów używa przypisanego typu bazowego, aby zastosować obciążenie ogólne i przypisuje działanie do obliczonego kosztu ogólnego. Możesz zdefiniować stawki oczekujące i użyć procesu aktualizacji kosztów, aby określić oczekującą stawkę jako typ kosztu Średnia cena. Określ parametry WIP. Zobacz: Definiowanie parametrów WIP, podręcznik Oracle Work in Process Users. Możesz użyć parametru Wymagaj konta złomowania, aby określić, czy konto złomowania jest obowiązkowe, gdy przenosisz zgromadzenia do etapu operacji wewnętrznej złomowania. Wymaganie konta złomowania usuwa złom z pracy lub harmonogramu. Niewymaganie konta złomowego pozostawia koszt złomu w zleceniu lub harmonogramie. Jeśli konto Wymagaj złomu jest ustawione na Nie. koszty złomowania pozostają w pracy. Zobacz następujące sekcje z podręcznika Oracle Work in Process Users. Parametry WIP, Złomowanie złożenia i Złomowanie zespołów. Musisz ustawić odpowiednie średnie parametry kalkulacji kosztów (domyślne źródło kosztów ukończenia, rodzaj kosztów, automatyczną kalkulację końcową i opcję systemową), aby określić sposób naliczania opłat za ukończenie. Zastosowanie tych parametrów jest wyjaśnione w sekcjach Transakcja kompletacji złożenia i Transakcja zasobów. Określ klasy rachunkowości WIP. Zobacz: Klasy rachunkowości WIP, podręcznik Oracle Work in Process Users i Definiowanie klas rachunkowości WIP, Podręcznik Oracle Work in Process Users. Klasy rachunkowości określają, które rachunki wyceny i wariancji są obciążane i kiedy. Można zdefiniować następujące konta elementarne dla klas rozliczania WIP, które są używane ze średnią kalkulacją kosztów: materiał, koszty materiałowe, zasoby, przetwarzanie zewnętrzne, koszty ogólne, wariancja materiałowa, wariancja zasobów, wariancja przetwarzania zewnętrznego, warianty napowietrzne, pomostowe i konta wydatków. Zobacz: Wycena WIP i Konta Wariancji, Przewodnik po procesach pracy Oracle. Uwaga: Jeśli używasz tych samych numerów kont dla różnych kont wyceny i wariancji, Zarządzanie kosztami automatycznie utrzymuje twoje zapasy i wartości WIP według elementu kosztu, nawet jeśli korzystasz z tego samego konta kosztów w podskładniku lub klasie rachunkowości WIP. Firma Oracle zaleca korzystanie z różnych kont dla każdego użytkownika i nigdy nie udostępnia numerów kont między podinwentami a klasami księgowania WIP. Jeśli to zrobisz, będziesz mieć trudności z uzgadnianiem raportów wyceny zapasów i wycen WIP z saldami Twojego konta. Definiować rachunki wyceny podinnych i podinwestycyjnych. Pięć rachunków wyceny i konto wydatków są zdefiniowane na poziomie organizacji. Konta wyceny mają zastosowanie do każdej podinwestycji i intrantu wewnątrz organizacji. Nie możesz zmienić tych kont na poziomie podinwestycji w ramach średniego kosztu. Rachunek wydatków jest domyślny dla każdej podinventory w organizacji i można go zastąpić. Możesz wybrać inne konto wyceny dla każdego elementu kosztu lub użyć tego samego konta dla kilku lub wszystkich elementów. Sposób konfiguracji kont określa poziom elementarnych szczegółów w Księdze Głównej i raportach wyceny zapasów. Zobacz: Definiowanie podinventorii, podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Średnie strumienie kosztów Poniższe sekcje omawiają przepływy transakcji, które występują podczas zawierania transakcji w średniej organizacji kosztowej. Problem z rachunkiem Odnosi się to do różnych problemów związanych z materiałami do konta księgi głównej lub aliasu konta. Zapasy kalkulują wartość transakcji w następujący sposób: wartość transakcji bieżący średni koszt w magazynie x ilość transakcji W przypadku korzystania z bieżącego średniego kosztu przedmiotu transakcja nie aktualizuje średniego kosztu. W przypadku tego typu transakcji można zastąpić domyślny bieżący średni koszt własnym kosztem. Ostrzeżenie: Różnica między poprzednim średnim kosztem a wprowadzonym kosztem może znacznie i niekorzystnie wpłynąć na nowy średni koszt. Zobacz: Wykonywanie różnych transakcji, podręcznik użytkownika Oracle Inventory. Powrót do dostawcy Obejmuje to zarówno zwroty zamówień zakupu z zapasów bezpośrednio do dostawcy, jak i powrót do kontroli odbioru. Zapasy kalkulują wartość transakcji w następujący sposób: Poniższe transakcje przeliczają średni koszt pozycji aktywów magazynowych: cena zlecenia cena zakupu x ilość transakcji Jeżeli zlecenie zakupu wykorzystuje walutę obcą, Zapasy oblicza wartość transakcji w następujący sposób: zamówienie wartości transakcji cena przeliczona na walutę funkcjonalną magazynu x ilość transakcji Zobacz: Zarządzanie paragonami, Przewodnik po zakupach użytkowników Oracle i wprowadzanie transakcji odbierających, Przewodnik Oracle Purchasing Users. Zwrot z klienta (potwierdzenie RMA) Rozliczając kredyty RMA, podział kredytów między odroczonymi COGS a rzeczywistymi kosztami utrzymania utrzymuje obecny stosunek z kalkulacji kosztów. Możesz dostosować tę proporcję po utworzeniu zdarzenia rozpoznawania MMT COGS, wskazując, że AR zmienił swoją część całkowitych należności, które są rozpoznawane jako przychód (prawdopodobnie z powodu powiązanej noty kredytowej). RMA są odbierane do ekwipunku po tym samym koszcie, w jakim zostały wystawione i traktowane jako transakcje kosztowe. RMA są odbierane po koszcie zlecenia sprzedaży, a bieżący średni koszt jest aktualizowany. Przeniesienie podporządkowane Ta transakcja wykorzystuje bieżący średni koszt pozycji do wyceny transferu. Ponieważ koszt ten jest taki sam dla wszystkich podinwestycji w organizacji, transakcja ta nie aktualizuje średniego kosztu przesyłanego przedmiotu w podinwestycji otrzymującej. Bilanse ujemnych zapasów Transakcje, które aktualizują ujemne saldo zapasów na rękę, są obsługiwane w różny sposób w zależności od tego, czy nowa ilość transakcji po transakcji jest ujemna, zerowa czy dodatnia. Nowe saldo jest ujemne lub zerowe Jeśli nowa ilość na rękę jest ujemna lub zerowa, transakcja jest wyceniana według bieżącego średniego kosztu. Nowe saldo jest dodatnie Jeśli nowa ilość na rękę jest dodatnia po transakcji, transakcja jest podzielona na dwie części i kalkulowana zgodnie z poniższym opisem: Ilość z ujemnej do zera Zapasy używa bieżącego średniego kosztu pozycji - zamiast kosztu transakcji - dla tej części wielkości paragonu, która zwiększa saldo na wyciągnięcie ręki z wartości ujemnej do zera. Na przykład, jeśli saldo na rękę wynosi -25, a ilość paragonu wynosi 40, Zapasy magazynowe po 25 otrzymują po bieżącym średnim koszcie. W efekcie nie zmienia to średniego jednostkowego kosztu przedmiotu. Ilość od zera do dodatniej Zapasy wykorzystuje koszt transakcji dla tej części wielkości paragonu, która zwiększa saldo na rękę od zera do wartości dodatniej. Z powyższego przykładu Zapasy otrzymuje po 15 sztuk po koszcie transakcji. W efekcie ustala to koszt jednostkowy transakcji jako nowy średni koszt pozycji. Zapasy spisuje różnicę między całkowitym kosztem odbioru a kosztem naliczonym do Twojego ekwipunku na średnie konto różnicy kosztów. Ta funkcja zapewnia, że ​​transakcje księgowe zgłaszane do księgi głównej i raporty o wartości zasobów reklamowych utrzymują równowagę przez cały czas. Wyświetlanie informacji o historii kosztów przedmiotu Możesz sprawdzić koszty przedmiotu, aby określić, jak i dlaczego się zmieniły. W tym procesie można wykorzystać następujące okna: Koszt elementu dla grup kosztów: Wyświetla całkowite koszty elementów i ich składniki kosztów elementarnych (materiał, obciążenie materiałowe, zasoby, obciążenie i przetwarzanie zewnętrzne) według grup kosztów. Szczegóły kosztów przedmiotu dla grup kosztów: Wyświetla ten poziom, poprzedni poziom i bieżące koszty jednostkowe dla elementu w ramach grupy kosztów według elementu kosztu. Historia kosztów artykułów: Wyświetla transakcje, w tym ilości i koszty transakcji, które przyczyniły się do nowego (bieżącego) kosztu przedmiotu. Możesz także zobaczyć ilość i koszt przedmiotu tuż przed bieżącą transakcją. Następujące okna są dostępne za pomocą przycisków w oknie Historia kosztów pozycji: Elementy kosztu: Wyświetla według kosztu elementu nowy, poprzedni lub koszt transakcji danego przedmiotu. Wykres historii kosztów przedmiotu: Wyświetla graficzną reprezentację historii kosztów przedmiotu. Aby wyświetlić koszty przedmiotów Przejdź do okna Koszt materiałów dla grup kosztów. Pojawi się okno Znajdź koszty materiałów dla grup kosztów. Wprowadź kryteria wyszukiwania. Możesz wyszukiwać wszystkie elementy w ramach grupy kosztów lub dla pozycji w różnych grupach kosztów. Wybierz przycisk Znajdź. Wyniki wyświetlane są w oknie Koszt materiałów dla grup kosztów. To view cost details for an item in a specific cost group Select one of the items displayed in the Item Cost for Cost Groups window. Choose the Cost Details button. The Item Cost Details for Cost Groups window appears. You can view any elemental costs defined for the item at this and the previous level. You can also view each cost elements percentage contribution to the total cost. To view the cost history of an item Navigate back to the Item Costs for Cost Groups window. Select one of the item records displayed. Choose the Cost History button. The Find Item Cost History window appears. Enter your search criteria. To restrict the search to a range of dates, select a From and To Date. To further restrict the search you can choose the Only Transactions Which Change Unit Cost option. Choose the Find button. The transactions that meet the search criteria are displayed in the Item Cost History window. To view prior, transaction, or new (current) elemental costs for an item Select a transaction record in the Item Cost History window. Choose the Cost Elements button. The Pick a Cost window appears. In the Pick a Cost window, select one of the following options: Prior Cost Elements: Display the elemental cost of the selected item prior to the last transaction. Transaction Cost Elements: Display the elemental transaction costs for the item. New Cost Elements: Display the new elemental costs for the item after the transaction. Choose the OK button. The Cost Elements window appears and displays the Prior, Transaction, or New Cost values depending on your selection. To view the graph of an items cost history Navigate to the Item Cost History window. Choose the Graph button. The graph appears on your web browser. You can view costs and dates by selecting points on the graph. Average Cost Valuation Inventory continually maintains the value of inventory, updating it with each transaction. This means that you can report your inventory value quickly and accurately. Unlimited Cost Types You can define an unlimited number of cost types and use them with any inventory valuation and margin analysis reports. This allows you to compare simulation and budget cost types against your actual average costs. You can also periodically save your average costs into another cost type for year to year and other comparisons. When you use Oracle Bills of Material with Inventory, you can specify the cost type in explosion reports and report these costs for simulation purposes. Average Cost Variances Under average costing, variances are generated and handled as follows: Average Cost Variance Average cost variances are generated if you issue additional material even though the inventory balances for that material is negative. Inventory balances can be driven negative if the Allow Negative Balances parameter is set in the Organization Parameters window in Oracle Inventory is set. See: Organization Parameters Window, Oracle Inventory Users Guide and Defining Default Inventory Parameters, Oracle Inventory Users Guide . If negative quantities are allowed, when a receipt (or transfer in) transaction occurs for an item with negative on-hand inventory, the following takes place: If the transaction quantity is less than or equal to the absolute value of the negative on-hand quantity, that is, the on-hand quantity would be zero or negative if the transaction were processed, then the transaction is valued at the current average unit cost. If the transaction quantity is greater than the absolute value of the negative on-hand quantity, that is, the on-hand quantity would be positive if the transaction were processed, then the transaction is valued in two parts: At the current average unit cost for the quantity required to bring on-hand inventory balance to zero At the normal transaction unit cost for the remainder of the transaction quantity. The difference between the units valued at the current average unit cost and those valued at the normal transaction unit cost is written to the average cost variance account. The Average Cost Variance account is also charged when a transaction results in a negative amount in inventory for one or more cost elements of an item. See: Defining Costing Information, Oracle Inventory Users Guide . Important: If you develop a large balance in the Average Cost Variance account, adjust your average costs. Invoice Price Variance (IPV) Invoice price variance is the difference between the purchase price and the invoice price paid for a purchase order receipt. Invoice price variances are generated when the invoice is processed and matched to the PO line items. Upon invoice approval, Oracle Payables automatically records this variance to both the invoice price variance and exchange rate variance accounts. IPV is determined and recorded the same under standard and average costing. Note: The application prevents IPV transfers to Inventory Valuation for the Landed Cost Management (LCM) enabled parent PO receipts. Cycle Count and Physical Inventory Inventory considers cycle count and physical inventory adjustments as variances. Distribute these variances to the general ledger when you perform the general ledger transfer or period close. Borrow Payback Variance Under project manufacturing costing, borrowpayback variance accounts are set up in the Cost Group window to make it possible for one project to borrow from another and return (payback) in the original cost See: Using the Account Generator in Oracle Purchasing, Oracle Purchasing Users Guide . Average Cost Transactions The following types of cost transactions can occur: Note: For purchasing related transactions, this table applies to inventory destinations. See: Overview of Receipt Accounting, Oracle Purchasing Users Guide . Average Cost Update Note: The accounts in average costing transactions are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. Average Costing Purchasing Transactions This section shows accounting entries for average costing purchasing transactions. Note: The accounts in average costing purchasing transactions are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. Purchase Order Receipt to Receiving Inspection You can use the Receipts window in Oracle Purchasing to receive material or outside processing items from a supplier into a receiving location (destination type receiving). You can also use this window to receive material directly to inventory. See: Purchase Order Receipt To Inventory . When you receive material or outside processing items from a supplier into receiving inspection, the Receiving Inspection account is debited and the Inventory AP Accrual account is credited based on the quantity received and the purchase order price. Receiving Inspection account PO cost Inventory AP Accrual account PO cost Important: If a purchase order line item lacks a defined price, the system uses zero to value the transaction. See: Receipt Accounting, Oracle Purchasing Users Guide . Overview of the Account Generator, Oracle Applications Users Guide . Using the Account Generator in Oracle Purchasing, Oracle Purchasing Users Guide . Delivery From Receiving Inspection to Inventory You can use the Receiving Transactions window to move material from receiving inspection to inventory. The system uses the quantity and the purchase order price of the delivered item to update the receiving inspection account and quantity. The system uses the average cost. The accounting entries are as follows: Organization Material account PO cost Receiving Inspection account PO cost The average cost is recalculated using the transaction value of the purchase order cost times the transaction quantity. Material Overhead If your item has material overhead(s), you earn material overhead on deliveries from receiving inspection. The accounting entries are as follows: Material Overhead Absorption account Foreign Currencies If the purchase order uses a foreign currency, the purchase order cost is converted to the functional currency before the accounting entries are generated. This converted value is used for receiving accounting purposes. The average cost is recalculated using the transaction value of the purchase price converted to the inventory functional currency times the transaction quantity. Expense Subinventories and Expense Inventory Items With Oracle Purchasing and Inventory, there are two types of expense items. Purchasing has non-inventory purchases, such as office supplies or capital equipment. These items use an expense destination type for the purchase orders distribution information. You can inspect these purchasing items in receiving, but you cannot deliver these items into inventory. However, expense inventory items can be stocked in a subinventory, but cannot be valued. Expense inventory items use an inventory destination type for the purchase orders distribution information. Expense inventory items can be delivered into both expense or asset subinventories. When you receive to expense locations or receive expense inventory items the accounting entries are as follows: Subinventory Expense account PO cost Inventory AP Accrual account PO cost When you receive into an expense subinventory or receive an expense (non-asset) inventory item, the system debits the subinventory expense account instead of the valuation accounts. Entering Receiving Transactions, Oracle Purchasing Users Guide . Defining Ledgers, Oracle General Ledger Users Guide and Organization Parameters Window, Oracle Inventory Users Guide . Purchase Order Receipt to Inventory You can use the Receipts window to receive material directly from a supplier to inventory (destination type inventory). When you receive material from a supplier directly to inventory, a receipt and delivery transaction are performed in one step. The accounting entries for the receipt portion of the transaction are as follows: Return To Supplier From Receiving Use Receiving Returns and Receiving Corrections windows to return material from receiving inspection or from inventory to a supplier. If you use receiving inspection and you have delivered the material into inventory, you must first return the goods to receiving before you can return to the supplier. For a return from inspection, the application decreases the receiving inspection balance and reverses the accounting entry created for the original receipt. To decrease the inventory balance, the return to supplier transaction uses the purchase order cost, not the current average unit cost. See: Entering Returns, Oracle Purchasing Users Guide and Outside Processing Charges Return To Supplier From Inventory When you do not use receiving inspection, the return to supplier transaction updates the same accounts as the direct receipt to inventory, with reverse transaction amounts. To decrease the inventory balance, the return to supplier transaction uses the purchase order cost. Foreign Currencies As with the purchase order receipts to inventory, if the purchase order uses a foreign currency, the purchase order cost is converted to the functional currency before the accounting entries are generated. Entering Returns, Oracle Purchasing Users Guide . Average Costing Inventory Transactions This section shows accounting entries for average costing inventory transactions. Miscellaneous Transactions You can use the Miscellaneous Transaction window to issue items from a subinventory to a general ledger account (or account alias) and to receive items into a subinventory from an account account alias. An account alias identifies another name for a general ledger account that you define. Tip: Use account aliases for account numbers you use frequently. For example, use the alias SCRAP for your general ledger scrap account. The accounting entries for issuing material from a subinventory to a general ledger account or alias are as follows: Note: The accounts in average costing inventory transactions are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. Entered GL account current average cost Note: Under average costing, you can enter a unit cost which the system uses in place of the current average cost. Expense Subinventories and Expense Items When you receive into an expense location or receive an expense item, you have expensed the item. If you use the miscellaneous transaction to issue from an expense location, you can issue to an account or to an asset subinventory of the INV:Allow Expense to Asset Transfer profile option in Oracle Inventory is set to Yes. If issued to an account the system assumes the item is consumed at the expense location and moves the quantity without any associated value. If transferred to an asset subinventory, the item moves at its current cost. When you receive an expense item to either an asset or expense subinventory, no accounting occurs. Since the account balance could involve different costs over time, the system assumes the cost of the expense item is unknown. Transaction Unit Cost Caution: Transaction unit costs can be entered when you perform a miscellaneous transaction in Inventory. However, entering a cost that is significantly different from the current average can cause large swings in the unit cost of remaining on-hand inventory. Oracle recommends you take the appropriate measures to control the ability to enter the transaction unit cost. Subinventory Transfers Use the Subinventory Transfer window to move material from one subinventory to another. If you specify the same subinventory as the From and To Subinventory, you can move material between locators within a subinventory. In subinventory transfers, the debit and credit transactions occur for the same account because only one set of valuation accounts is maintained in an average costing organization. If you are using average costing in Oracle Warehouse Management or Oracle Projects organizations - you can maintain multiple cost groups with different sets of valuation accounts. Expense Subinventories and Expense Items You can issue from an asset to an expense subinventory, and you can issue from an expense subinventory if the Oracle Inventory INV:Allow Expense to Asset Transfer profile option is set to Yes. The system assumes the item is consumed at the expense location. See: Transferring Between Subinventories, Oracle Inventory Users Guide . Internal Requisitions You can replenish your inventory using internal requisition. You can choose to source material from a supplier, a subinventory within your organization, or from another organization. Depending upon the source you choose, the accounting entries are similar to one of the proceeding scenarios. However, unlike inter-organization transfers internal requisitions do not support freight charges. See: Overview of Internal Requisitions, Oracle Purchasing Users Guide . Inter-Organization Transfers, Oracle Inventory Users Guide and Cycle Count and Physical Inventory You can use cycle counting and physical inventory to correct your inventory on-hand balances. If you physically count more than your on-hand balance, then the accounting entries are as follows: Organization Valuation accounts current average cost The accounting entries for physical inventory adjustments are the same as those for cycle counts. Tip: Since the quantities, not the average cost, is kept when you freeze the physical inventory, you should not perform any transactions that might affect your average costs until you have adjusted your physical inventory. Expense Subinventories and Expense Items The system does not record accounting entries when physical inventory or cycle count adjustments involve expense subinventories or expense items. However, quantity balances in expense subinventories are corrected if the quantities in these subinventories are tracked. See: Overview of Cycle Counting, Oracle Inventory Users Guide . Entering Cycle Counts, Oracle Inventory Users Guide . Overview of Physical Inventory, Oracle Inventory Users Guide . and Processing Physical Inventory Adjustments, Oracle Inventory Users Guide . Average Costing Order ManagementShipping Execution Transactions This section shows accounting entries for average costing order management and shipping transactions. Note: The following accounts in average costing order managementshipping execution transactions are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. Sales Order Shipments Ship material on a sales order using Oracle Order Shipping Execution. The accounting entries for sales order shipments are as follows: Organization Valuation accounts current average cost Important: You do not create any accounting entries when you return a customer RMA from an expense subinventory or for an expense inventory item. See: Return Material Authorizations, Oracle Purchasing Users Guide . Average Cost Update You can view and update the average cost of an item by cost element and level (this level and previous level). You can update average costs using a percentage change, a new average cost, or a value change. A change made to the total unit cost of an item is spread to all cost elements and levels in the same proportion as they existed before the update. The offset to the inventory revaluation in all cases above will be booked to the Average Cost Adjustment account(s) you specified at the time you perform the update. Note: The average cost update feature is intended to be used sparingly to correct a transaction costing error affecting items in subinventory. If the cost error is in WIP, the impacted quantities will need to be returned to a subinventory, corrected there, then reissued to WIP after the update has been completed. If the adjustment increases inventory, then the accounting entry is as follows: Note: The following average cost update accounts are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. You can perform the following transactions: Issue component items to jobs from inventory Return components from jobs back to inventory Issue or return directly by performing a WIP material transaction or by using the Inventory Transaction Interface Backflush components using the Move Transactions and Completion Transactions windows in WIP, the Receipts window in Purchasing (for outside processing), or by using the WIP Open Move Transaction Interface Costing Issue and Return Transactions Issue transactions increase the WIP valuation and decrease the inventory valuation. Components issued to or returned from jobs are valued at the inventory average cost in effect at the time of the transaction. Components issued to a job or returned from a job in several different transactions may have different unit costs for each transaction. If a components unit cost is composed of more than one cost element, this elemental detail continues to be visible after it is charged to a job. The accounting entries for issue transactions are as follows: Note: The following accounts are the default accounts when average costing is used. If Subledger Accounting (SLA) is enabled and SLA rules are customized, then the default accounts are not used. See: Overview of Material Control, Work in Process Users Guide . Move Transactions A move transaction moves assemblies within an operation, such as from queue to run, or from one operation to the next. Move transactions can automatically launch operation completion backflushing and charge resources and overheads. If the supply type is Operation Pull, then the total quantity of a lot-based material required at an operation is issued at the first move transaction (scrap, to move, and the like) for the operation. If the supply type is Push, then there is no change. If the supply type is Assembly Pull, then the first completion triggers the required quantity of lot-based materials to be issued to the job (as it is completion, total required quantities of all lot-based components in the BOM are issued). For all other items, if the basis is Item, then the functionality is unchanged. See the Oracle Work in Process Users Guide for additional details. You can perform move transactions using the Move Transactions window, Open Move Transaction Interface, or the Receipts window in Purchasing. Backflush Material Transactions With backflushing, you issue component material used in an assembly or subassembly by exploding the bills of material, and then multiplying them by the number of assemblies produced. Move transactions can create operation pull backflush material transactions that issue component material from designated WIP supply subinventories and locators to a job. For backflush components under lot or serial number control, assign the lot or serial numbers during the move transaction. When you move backward in a routing, WIP automatically reverses operation pull backflush transactions. Here are the accounting entries for move transactions: See: Overview of Material Control, Oracle Work in Process Users Guide . Moved Based Resource Charging As the assemblies you build pass through the operations on their routings, move transactions charge all pre-assigned resources with an auto-charge type of WIP Move at their standard rate. You can charge resources based upon a fixed amount per item moved in an operation (Item basis) or based upon a fixed lot charge per item moved in an operation (Lot basis). For resources with a basis of Lot, WIP automatically charges the lot cost upon completion of the first assembly in the operation. You can also enter manual resource transactions associated with a move, or independent of any moves. You can manually charge resources to a job, provided it has a routing. You can also transact resources through the Open Resource Transaction Interface. See: Overview of Resource Management, Oracle Work in Process Users Guide . Resource Charges WIP supports four resource autocharging methods: Manual, WIP Move, PO Move, and PO Receipt. You can charge resources at an actual rate. You can also charge resource overheads automatically as you charge resources. WIP Move Resource Charges You can automatically charge resources at a predefined rate to a job when you perform a move transaction using either the Move Transaction window or the Open Move Transaction Interface. When you move assemblies from the queue or run intraoperation steps forward to the to move, reject, or scrap intraoperation steps, or to the next operation, WIP charges all pre-assigned resources with an charge type of WIP Move at their predefined rates. For resources with a basis of item, WIP automatically charges the resources usage rate or amount multiplied by the resources predefined cost upon completion of each assembly in the operation. For resources with a basis of lot, WIP automatically charges the resources usage rate or amount multiplied by the resources predefined cost upon completion of the first assembly in the operation. You can undo the WIP Move resource charges automatically by moving the assemblies from queue or run of your current operation to queue or run of any prior operation, or by moving the assemblies from the to move, reject, or scrap intraoperation steps backward to the queue or run intraoperation steps of the same operation, or to any intraoperation step of any prior operation. Phantom Costing Phantom assemblies can be costed fully in Release 12. To cost the routings of the phantom, you check these BOM parameters: Use phantom routings. Inherit phantom operation sequence. The overhead and resources on the phantom routing will be charged at this level. Your parent assembly will be costed as if the operation contained the resources and overheads of the phantom routing. Manual Resource Charges You can charge manual resources associated with a move transaction or independently of any moves. Manual resource transactions require you to enter the actual resource units applied rather than autocharging the resources usage rate or amount based on the move quantity. You can charge resources using that resources unit of measure or any valid alternate. You can manually charge resources to a job, provided that the job has a routing. If you use the Move Transactions window to perform moves and manual resource transactions at the same time, then WIP displays all pre-assigned manual resources with a charge type of Manual assigned to the operations completed in the move. If the resource is a person, then you can enter an employee number. In addition to the resources displayed, you can manually charge any resource to a job, even if you have not previously assigned the resource to an operation in the job. You can also manually charge resources to an operation added ad hoc by entering any resource defined for the department associated with the operation. You can correct or undo manual resource transactions by entering negative resource units worked. Costing Resource Charges at Resource Standard Resource charges increase WIP valuation. Here are the accounting entries for resource transactions: Costing Labor Charges at Actual You can charge labor charges at actual in two ways. You can enter an actual rate for the employee using the Open Resource Transaction Interface or when you define employee rates. For labor charges using an actual or employee rate for a resource for which charge standard rate is turned off, here are the accounting entries: WIP accounting class resource valuation account Resource absorption account If you enter an actual rate for a resource for which Charge Standard Rate is enabled, then WIP charges the job at a predefined amount. If Autocharge is set to Manual and actual rates and quantities are recorded, then a rate variance is recognized immediately for any rate difference. Here are the accounting entries for the actual labor charges: WIP accounting class resource valuation account Resource rate variance account (Debit when actual rate is greater than the standard rate. Credit when the actual rate is less than the standard rate.) Resource absorption account PO Receipt and PO Move Transactions You can receive purchased items associated with outside resources from an outside processing operation back into WIP in Oracle Purchasing. For these items, WIP creates resource transactions at the standard or actual rate for all outside resources with an autocharge type of PO receipt or PO move. See: Overview of Resource Management, Oracle Work in Process Users Guide . Managing Receipts, Oracle Purchasing Users Guide . and Overview of Outside Processing, Oracle Work in Process Users Guide . Outside Processing Charges Using the Receipts window in Purchasing, WIP automatically creates resource transactions at the standard or actual rate for all outside processing resources with an charge type of PO Receipt or PO Move when you receive assemblies from an outside processing operation back into WIP. For outside processing resources with a charge type of PO Move, WIP also performs a move of the assemblies from the queue or run intraoperation step of your outside processing operation into the queue intraoperation step of your next operation or into the to move intraoperation step if the outside processing operation is the last operation on your routing. If you assigned internal resources to an outside operation with an charge type of Manual, you use the Move Transactions window or the Open Resource Transaction Interface to charge these resources. If you return assemblies to the supplier, the system automatically reverses the charges to all automatic resources associated with the operation. You must manually reverse all manual resource charges using the Move Transactions window. For outside processing resources with an charge type of PO Move, WIP automatically moves the assemblies from the queue intraoperation step of the operation immediately following the outside processing operation into the queue intraoperation step of your outside processing operation. If the outside processing operation is the last operation on your routing, WIP automatically moves the assemblies from the To move intraoperation step to the queue intraoperation step. Costing Outside Processing Charges at a Predefined Rate When you receive the assembly from the supplier, Purchasing sends the resource charges to WIP at either a predefined cost or actual purchase order price, depending upon how you specified the standard rate for the outside processing resource. If you enabled Charge Standard Rate for the outside processing resource being charged, then Purchasing charges WIP at the standard rate. WIP creates a purchase price variance for the difference between the standard rate and the purchase order price. Here are the WIP accounting entries for outside processing items: See: Overview of Shop Floor Control, Oracle Work in Process Users Guide . Overhead Charges Move Based Overhead Charging WIP automatically charges appropriate overhead costs as you move assemblies through the shop floor. You can charge overheads directly based on move transactions or based on resource charges. For overheads charged based on move transactions with a basis of item, WIP automatically charges overheads upon completion of each assembly in the operation. WIP automatically reverses these charges during a backward move transaction. For overheads based on move transactions with a basis of lot, WIP automatically charges overheads upon completion of the first assembly in the operation. WIP automatically reverses these charges during a backward move transaction if the transaction results in zero net assemblies completed in the operation. Resource Based Overhead Charging WIP automatically charges appropriate overhead costs as you charge resources. You can charge overheads based on resource units or value. WIP automatically reverses overhead charges when you reverse the underlying resource charge. Costing Overhead Charges Overhead charges increase WIP valuation. Here are the accounting entries for overhead charges: WIP accounting class overhead account Overview of Shop Floor Control, Oracle Work in Process Users Guide . Assembly Scrap Transactions If you move assemblies into the scrap intraoperation step of an operation and the WIP Require Scrap Account parameter is set, then you must enter a scrap account number or account alias. If you do not specify that a scrap account is required, then it is optional. If you do not provide a scrap account, then the cost of scrap remains in the job or schedule until job or period close. If the job is then completed using the final completion option in the Completion Transactions window, then the cost is included in the finished assembly cost. Otherwise, the cost is written off as a variance when the non-standard asset and standard discrete jobs are closed and at period close for non-standard expense jobs. WIP considers assemblies that are moved into the scrap intraoperation step from the queue or run of the same operation as complete at that operation. Operation completion information is updated, components are backflushed, and resource and overhead costs are charged according to the elemental cost setup. See: Scrapping Assemblies, Oracle Work in Process Users Guide . If a scrap account is entered, the cost of scrapped assemblies is determined using an algorithm that calculates the assembly costs through the operation at which the scrap occurred. The scrap account is debited and the job elemental accounts are credited. If you move assemblies out of a scrap operation step, therefore reversing the ordinal scrap transaction, then these accounting entries are reversed. Here are the accounting entries for scrap transactions: Overview of Shop Floor Control, Oracle Work in Process Users Guide . Assembly Completion Transactions Use the Completion Transactions or the WIP Move window in WIP or the Inventory Transaction Interface to receive completed assemblies from WIP into asset subinventories. Completion transactions relieve the valuation account of the accounting class and charge the organization valuation accounts based upon the Cost Source. Costing Assembly Completion Transactions Completions decrease WIP valuation and increase inventory valuation. Here are the accounting entries for completion transactions: Inventory organization valuation accounts WIP accounting class valuation accounts Costing Assembly Completions Using Final Completion Option When the final completion option is used for an assembly completion, no residual balance, positive or negative, is left in the job. The accounting entries are different for positive and negative residual balances. Positive residual balances post to inventory and negative residual balances post to variance. The balances are held by element, by level, and are not summed. Therefore, transactions per given element may have balances going to inventory and variance for the same element, at different levels. If there are positive residual balances at an assembly completion with the final completion option enabled, then here are the accounting entries: Inventory organization valuation accounts WIP accounting class valuation accounts WIP accounting class variance accounts WIP accounting class valuation accounts Earning Assembly Material Overhead on Completion You can assign overheads based on item, lot or total value basis. For standard discrete jobs, you can earn these overheads as you complete assemblies from WIP to inventory. Use non-standard expense jobs for such activities as repair and maintenance. Use non-standard asset jobs to upgrade assemblies, for teardown, and to prototype production. Note: RE: average and standard costing. Unlike standard costing, in average costing, non-standard discrete jobs do earn overhead on completion. Here are the accounting entries for material overhead on completion transactions for both standard and non-standard, asset and expense jobs: Subinventory material overhead account Inventory material overhead absorption account Do not complete the assembly if you want to: Expense all the rework cost Not add the cost to inventory Not earn material overhead Instead, return the assembly, by component return, to inventory and then close the job. See: Completing and Returning Assemblies, Oracle Work in Process Users Guide Assembly Returns The Completion Transactions window in WIP or the Inventory Transaction Interface are used to return completed assemblies from asset subinventories to WIP. The costing of resources, overhead, and outside processing on assembly returns differs depending on the completion cost source method: system calculated or user-defined . Here is assembly return costing for the two completion methods: at user-defined cost the weighted average of previous completions of that job. Returns increase WIP valuation and decrease inventory valuation. Here are the accounting entries for assembly return transactions: WIP accounting class valuation accounts Inventory organization valuation accounts Job Close Transactions Until you close a job, or change the status of the job to Complete - No Charges, you can make material, resource, and scrap charges to the job. Closing a discrete job prevents any further activity on the job. Costing Job Close Transactions WIP recognizes variances when you close a job. The actual close date you specify determines the accounting period WIP to recognize variances. You can back date the close to a prior open period if desired. The close process writes off the balances remaining in the WIP elemental valuation accounts to the elemental variance accounts you defined by accounting class, leaving a zero balance remaining in the closed job. If there is a positive balance in the job at the end of the close, then here are the accounting entries for a job close: WIP accounting class variance accounts WIP accounting class valuation accounts Period Close Transactions - Average Costing The period close process in Inventory recognizes variances for non-standard expense jobs. It also transfers the WIP period costs to the general ledger. Costing Non-Standard Expense Job Period Close Transactions You can close a discrete job and recognize variances for non-standard expense jobs at any time. In addition, the period close process automatically recognizes variances on all non-standard expense job charges incurred during the period. Therefore, open non-standard expense jobs have zero WIP accounting balances at the start of a new period. If there is a positive balance in the job at the end of the period, then here are the accounting entries for non-standard expense jobs at period close:

Comments

Popular posts from this blog

Learn forex trading free urdu pdf

Przewodnik Forex w języku urdu Darmowy download. pdf Co to jest Forex. Jak zarabiać w domu przez forex. Dlaczego robimy ten biznes. Jak dużo możemy zarobić na handlu na Forexie. Są to najczęściej zadawane pytania przez początkujących. Przede wszystkim wspomniałem, co jest forex. Forex jest walutą obcą. Oznacza to, że w tej branży wymieniamy walutą inną walutą. Na przykład mamy parę dwóch walut, jedną jest dolar, a druga euro. Jeśli kupimy dolara, musimy sprzedawać Euro i vice versa. Ta tura handlu jest bardziej ryzykownym handlem. W tym handlu mamy równe szanse zysków i strat. To całkowicie zależy od tendencji rynkowej. Na przykład mamy dolara kupić, w następnym momencie wartość rynkowa dolara idzie na wzrost następnie dostaniemy zysk, który jest różnicą w cenie zakupu i sprzedaży price. Vicevesa, jeśli wartość dolara spadek z powodu wszelkich reasion na rynku, to my będzie musiała ponieść stratę. Podaję trochę poradnik dla handlu forex, który możesz pobrać tutaj. Po przeczytaniu przew

Forex valutaomvandlare dk

Valutaomvandlare - Konvertera valuta enkelt Denna valutaomvandlare rknar ut elektroniska valutakurser som hmtas frn Otwarty kurs wymiany som r en plitlig leverantr av neutrala valutakurser. De kurser du kan se s článku valutavxlingskontors hemsidor r kontantkurser dvs, deras valutaomrknare lgger p ett pslag p summan du matar in. Du kan omvandla valuta mellan nstan alla vrldens valutor enkelt och smidigt. Fr att till exempel konvertera valuta frn USD do SEK klicka p valutafrkortningen i vlj USD do vnster fr att sedan vlja SEK i den hgra rutan. Hur fungerar valutakurser Vill du veta hur mnga kronor det gr p en euro eller hur mnga Amerikanska dollar som motsvarar 50 kronor D r det valutakursen du efterfrgar. Valutakurser r frskvara och bestms av den aktuella valutamarknaden. Ett lands valutakurs styrs av faktorant som priser och rntor. Om priserna i ett land r hga minskar exporten vilket leder till att efterfrank p landets valuta ocks avtar. Om rntorna i land stiger kar intresset fr vrdep

Best forex trader application

Przewodnik po aplikacjach na rynku smartfonów: aplikacje do handlu i analizy Forex Aplikacje do handlu walutami ułatwiają handlowcom forex umieszczanie transakcji w podróży. Od firmowych rozwiązań brokerów forex po aplikacje agnostyczne dla pośredników, handlowcy z forex mają szeroki wybór opcji dostępnych przy wprowadzaniu transakcji z urządzeń przenośnych, takich jak iPhone czy Android. MetaTrader - jest najpopularniejszą na świecie agencją forex platformą handlową oferowaną bezpłatnie na iPhone i Android. Aplikacja umożliwia firmom wyświetlanie notowań w czasie rzeczywistym i składanie zamówień, a także wykorzystanie 30 wskaźników technicznych. siedem ram czasowych i trzy różne typy wykresów w celu analizy par walutowych. Trade Interceptor - jest kolejnym popularnym platformą handlu agnostyką forex, dostępną bezpłatnie na wielu platformach mobilnych. Podobnie jak MetaTrader, aplikacja pozwala handlowcom forex zobaczyć notowania w czasie rzeczywistym i składać zamówienia. Ale zawiera